اخبار

راهنمای خرید و معرفی سرور مجازی آلمان سرودیتا

در این مقاله با ما همرا باشید تا با ویژگی ها و شرایط سرور مجازی آلمان سرودیتا آشنا شوید.

VPS که مخفف Virtual Private Server به معنای سرور اختصاصی مجازی می باشد، به طور ساده به سرویس های میزبانی گفته می شود که همانند یک سرور اختصاصی مستقل با دسترسی سطح بالا (دسترسی root در لینوکس و دسترسی Admin در سرور های ویندوزی) به سرور است که در این نوع سرور، یک سرور فیزیکی به چندین VPS تقسیم می شود و هر VPS بنا به تعریف اولیه، سهم خاصی از منابع سرور از قبیل پردازنده، حافظه اصلی، فضای دیسک سخت، پهنای باند و… را به صورت اختصاصی و تضمین شده در اختیار خواهد داشت.

امروزه باتوجه به گستردگی فعالیت های وبسایت ها، نیاز به شروع و یا گسترش کسب و کارها، افراد بسیاری را  به فعالیت در محیطی امن، با کیفیت و سرعت مناسب سوق داده است. به همین منظور استفاده از یک سرور مجازی با کیفیت به همراه پشتیبانی یک تیم حرفه ای شما را در پیشروی سریع‌تر در این مسیر یاری نموده و مطمئن خواهد ساخت.

استفاده از سرور های مجازی آلمان سرودیتا یک راهکار مطمئن جهت تسریع پاسخگویی و سرویس دهی به کسب و کارهای آنلاین و پر بازدید است. این سرورها در بستر قدرتمند سرور های اختصاصی دیتاسنتر هتزنر آلمان و پشتیبانی از مجازی ساز پیشرفته‌ی HyperV، امکانات فوق العاده ای را برای کاربران فراهم آورده است.

سرور های کشور آلمان از بهترین دیتاسنتر اروپایی یعنی هتزنر آلمان با جدیدترین سری سخت افزاری و دقیق ترین و بهترین پشتیبانی ارائه می شوند و همچنین خدمات تکنسین های شبکه کاملا مورد اطمینان بوده و پایین‌ترین ریسک در خرابی سخت افزار و یا مشکلات امنیتی شبکه را دارد. سرور مجازی آلمان در دیتاسنتر هتزنر به همراه هارد Nvme و SSD با شبکه ای پایدار و کیفیت تضمین شده در سرودیتا ارائه می گردد. سرور مجازی آلمان برای کاربران ایرانی با توجه به اینکه دیتاسنتر هتزنر در شرایط تحریمی از سالیان گذشته همراهی خوبی داشته است بسیار شناخته شده می باشد. یکی از بهترین پیشنهادات سرودیتا برای خرید سرور مجازی خارج از ایران، خرید وی پی اس آلمان است.  تیم پشتیبانی دیتاسنتر هتزنر آلمان بصورت 24 ساعته با بالاترین سرعت درخواست و تیکت های مشتریان را پاسخ داده و هیچگونه نگرانی درقبال ریسک خرابی یا مشکلات در سرورها در این دیتاسنتر فوق العاده وجود نخواهد داشت. همچنین  دیتاسنتر هتزنر آلمان با به کار گیری قوی‌ترین و بهترین مانیتورینگ شبکه بالاترین آپتایم را در شبکه سرورهای مجازی و اختصاصی ارائه می کند و تحت هیچ شرایطی بدلیل حملات سایبری و یا نفوذ هکرها به شبکه دیتاسنتر، سرورها دچار مشکل نخواهد شد.

شبکه هتزنر، دارای پهنای باند یک گیگا بیت می باشد. دیتاسنتر هتزنر آلمان تنها دیتاسنتری می باشد که با هزینه مناسب اقدام به ارائه پورت شبکه 1 گیگابیت واقعی کرده، در سایر دیتاسنتر ها پورت 1 گیگابیت فقط تا 200 الی 500 مگابایت گارانتی شده اما در دیتاسنتر هتزنر آلمان پورت شبکه کلیه سرورها 1 گیگابیت اختصاصی و واقعی گارانتی شده که این موضوع بسیار مهمی می باشد و نقش بسیار بالایی در کیفیت و سرعت سرورها خواهد داشت.  یکی از مهمترین تفاوت های سرور مجازی ایران و VPS آلمان عدم وجود تحریم و محدودیت های شبکه داخل کشور آلمان می باشد.

کیفیت، سرعت و عملکرد به همراه آپ تایمی بالا از جمله بی‌شمار مواردیست که این دیتاسنتر را از سایرین مجزا خواهد کرد. با توجه به اینکه سرور مجازی آلمان  به طور کلی طول جغرافیایی کمتری تا ایران (پینگ مناسبی از ایران) دارا می‌باشد کاربران زیادی را به سوی این کشورها سوق داده است.

بی شک با مطالعه مقالات قبلی سرودیتا، مطلع شده‌ید که سرورها با قابلیت ها و دسترسی های گسترده ای ارائه و در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت که از جمله این دسترسی های می‌توان به دسترسی  VNC یا کنسول اشاره نمود که درصورت تمایل شما همراهان جهت مدیریت و بررسی همه جانبه سرور، در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. برای استفاده از این کنسول نیز می‌توانید این مقاله را مطالعه نمایید و یا با پشتیبان های فنی سرودیتا هماهنگی های لازم را انجام دهید تا شما را راهنمایی نمایند.

خرید سرور ها از دیتاسنتر های معتبر، سخت افزار بسیار قدرتمندو به‌روز، استفاده از به‌روزترین نرم افزار ها، مدیریت حرفه ای و مانیتورینگ 24 ساعته سرور ها از جمله عواملی هستند که منجر به ارائه‌ی سرور هایی با حداقل قطعی و کیفیت بالا می شود.

تا به اینجای مقاله با سرور مجازی آلمان، ویژگی ها و کاربرد های آن آشنا شدیم، حال اجازه دهید به صورت مختصر مزایایی که سرودیتا در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد را خدمت شما شرح دهیم تا ضمن آشنایی با سرور مجازی آلمان، با مجموعه سرودیتا نیز آشنا شوید.

مجموعه سرودیتا شرایط و مزیت های بسیار زیادی را برای کاربران خود ایجاد نموده است که از این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دسترسی به پلن های بسیار متنوع برای تمامی سرور ها و همچنین سرور مجازی ارزان
  • نصب و راه اندازی اتوماتیک و بسیار سریع در کمتر از 15 دقیقه
  • امکان دسترسی به پلن های مختلف سرورهای مجازی و متناسب با نیاز کاربر
  • پشتیبانی فنی آنلاین و تلفنی 24 ساعته و بسیار سریع برای رفع تمام چالش های موجود
  • معرفی پلن های سرورهای مجازی با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه
  • امکان انتخاب سرور مجازی برای کوتاه مدت، به منظور تست شرایط سرور مجازی مورد نظر خود
  • 48 ساعت تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از کیفیت سرور خریداری شده
  • پنل مدیریت سرور مجازی تحت وبسایت و همچنین تحت بات تلگرام
  • کیفیت بالا و ارائه خدمات از دیتاسنترهایی بدون اورسل و با بهترین شرایط

مجموعه سرودیتا مزایای بسیاری را در راستای کسب رضایت کاربران از خدمات ارائه شده فراهم نموده است که برای اطلاع از این شرایط می‌توانید در مرحله اول به وبسایت سرودیتا مراجعه نموده و با پشتیبان های ما چه به صورت آنلاین و چه به صورت تلفنی در ازتباط باشید تا شما را در هر زمینه که نیاز دارید راهنمایی نمایند.

همچنین برای اطلاع از ویژگی ها و کاربرد های سرور های مجازی ارائه شده در سرودیتا به پست های قبلی ما در وبلاگ سرودیتا مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *