اخبار

راهنمای خرید سرور مجازی ایران

معرفی ویژگی ها و کاربرد های سرور مجازی ایران سرودیتا

سرور مجازی ایران دقیقا مانند همه سرور های مجازی، یک سرور اختصاصی است که توسط مجازی ساز به چند بخش با منابع اختصاصی تقسیم شده است و این بخش ها به عنوان سرور مجازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با توجه به بهبود زیرساخت کشور و افزایش پهنای باند ارتباط داخلی و به روز بودن تکنولوژی منابعی که در اختیار سرور ها قرار گرفته است، سرور مجازی ایران می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که مدیران سازمان‌ها و وبسایت‌ها در تعیین استراتژی خود برای تأمین زیرساخت‌های IT در نظر می‌گیرند. باتوجه‌به افزایش بی‌سابقه نرخ ارز و عدم امکان پیش‌بینی قیمت آن در آینده، تهیه یک سرور مجازی با لوکیشن ایران به‌راحتی می‌تواند تمام نیازهای کاربران را پاسخگو باشد. با توجه ‌به ارزان بودن ترافیک داخلی برای کاربران اینترنتی، این سرویس حتی برای کاربران به‌صرفه‌تر نیز هست. همچنین سرعت دسترسی کاربران داخلی نسبت به سرویس‌های مشابه خارجی بیشتر است. در زمینه امنیت و حملات سایبری هم با تعریف دسترسی به سرویس‌ها فقط به‌صورت داخلی، می‌توان این حملات را بی‌اثر کرد.

ویژگی‌های سرور مجازی ایران

معمولا به کاربران ایرانی توصیه می‌شود که برای میزبانی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی از سرور مجازی ایران استفاده کنند که به دلیل ویژگی‌های متعددی است که سرور مجازی ایران در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. در ادامه برخی از ویزگی های سرور مجازی ایران را خدمت شما شرح می دهیم.

  • سرور مجازی ایران دارای آپتایم بسیار قوی است و همانطور که پیش از این اشاره شده است این ویژگی یکی از مهم ترین معیار ها هنگام خرید سرور مجازی است که میبایستی به آن توجه شود.
  • استفاده از سخت افزارهای بسیار قوی و قدرتمند؛ همانطور که در مقاله راهنمای خرید سرور مجازی اشاره نمودیم، منابع و سخت افزار های به روز یکی از مهم ترین ویژگی های هر سرور است که موجب عملکرد بهتر سرور مجازی می‌شود. سرور مجازی ایران که سرو دیتا عرضه می نماید نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و در تلاش است تا بهترین سخت افزار ها را در اختیار شما قرار دهد تا خیالی آسوده درباره سرور مجازی خود داشته باشید.
  • همانطور که در تعریف سرور مجازی اشاره شد، منابع این سرور ها توسط مجازی ساز تقسیم میشود و هر موقع که کمبود منابع توسط مدیران وبسایت ها احساس شود می‌توانند مقدار منابع سخت افزاری سرور مجازی خود را به مقدار دلخواه افزایش دهند.
  • به دلیل آنکه سرور در خود ایران است و موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد، سرعت این سرورها معمولا بالاست که یک ویژگی مهم برای سرویس‌های میزبانی به حساب می‌آید.
  • قیمت پایین‌تر و به صرفه تر سرور مجازی ایران نسبت به سرورهای خارجی سبب استفاده متداول از این نوع سرورهای مجازی شده است.

دلایل اهمیت موقعیت جغرافیایی سرور مجازی ایران

یکی از عوامل مهمی که بر کیفیت ارتباطی سرویس ارائه شده بر بستر اینترنت توسط وبسایت‌ها مؤثر است، فاصله دیتاسنتر میزبان سرور مجازی تا کاربران نهایی است. هرچه این فاصله کمتر باشد، تأخیر کاهش‌یافته و سرعت ارتباط بهبود می‌یابد. به عنوان مثال، زمانی که کاربر از یک صفحه ارائه سرویس در وب‌سایت شما بازدید می‌کند، برای کسب اطلاعات لازم است برای وی چندین عکس، متن و حتی ویدئو بارگذاری می شود. به همین دلیل هرچه فاصله کاربر نهایی تا سرور کمتر باشد، داده‌ها فاصله کمتری در راه می‌مانند و سریع‌تر بارگذاری می‌شوند و همین موجب بهبود کیفیت ارتباطی و افزایش رضایت کاربر می‌شود.

همچنین افزایش سرعت بارگذاری صفحات برای موتورهای جستجو نیز بسیار مهم است. زیرا در رتبه‌بندی صفحات مختلف در این موتورها، صفحاتی که سریعاً بارگذاری می‌شوند امتیاز بالاتری گرفته و احتمال نمایش لینک آنها به‌عنوان لینک‌های ابتدایی نتایج جستجو افزایش می‌یابد. قرارگرفتن در رتبه‌های بهتر صفحه نتایج جستجو، شانس کسب‌وکارها را برای دیده‌شدن، جذب مخاطبان جدید و افزایش فروش بیشتر می‌کند و همین یکی از اهداف مهم بسیاری از کسب‌وکارها است. در نتیجه چنانچه اگر بهینگی صفحات سایت(SEO) برای موتورهای جستجو برای شما مهم است، بهتر است به سراغ تهیه یک سرور مجازی در محلی نزدیک‌تر به مخاطبان نهایی خود بروید. به‌این‌ترتیب استفاده از سرور مجازی ایران برای فروشگاه‌های اینترنتی که کالا و خدمات خود را برای کاربران ایرانی ارائه می‌دهند بسیار مهم خواهد بود.

کاربرد های سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران دارای کاربردهای زیادی است که هر شخصی می‌تواند متناسب با کسب و کار و نحوه فعالیت خود در اینترنت از آن استفاده کند. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی کاربرد های سرور مجازی ایران را خدمت شما نام ببریم.

  • برای سایت‌هایی که تعداد بازدید بالایی از سمت کاربران ایرانی دارند، استفاده از سرور مجازی ایران به منظور میزبان توصیه می‌شود.
  • همچنین افراد و کسب و کار های نوپا که به دنبال راه اندازی وبسایت و ارائه خدمات در داخل ایران هستند، استفاده از سرور مجازی ایران بهترین گزینه برای آن‌ها به حساب می‌آید.
  • اگر وبسایتی دارید که میزان مصرف منابع آن زیاد است، میبایست از سرور مجازی ایران استفاده کنید. در واقع این نوع سایت‌ها را به دلیل عملکرد ضعیف هاست‌های اشتراکی نمی‌توان توسط آن‌ها میزبانی کرد بنابراین خرید سرور مجازی بهترین گزینه است تا منابع سخت افزاری اختصاصی متناسب با نیاز سایت تهیه شود.

کلام آخر!

سرو دیتا یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات سرور مجازی ایران می‌باشد و مفتخر است که تا به حال رضایت صد در صدی کاربران در استفاده از سرور مجازی ایران را کسب کرده است. سرور مجازی ایران سرو دیتا از دیتاسنتر مشهور برج میلاد آسیاتک با دیسک پر سرعت NVME و پینگ پایین بوده و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است تا مناسب انواع استفاده های مرتبط با منطقه جغرافیایی ایران باشد. تمامی پلن‌های سرور مجازی ایران در سرو دیتا بصورت اتوماتیک در عرض فقط چند دقیقه بعد از سفارش سرور مجازی ایران راه اندازی و تحویل می‌گردند و همگی قابل مدیریت از پورتال کاربری و بات تلگرام هستند. همچنین سرور های مجازی ما توانایی راه اندازی تحت ورژن های مختلف سیستم عامل ویندوز و توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس را دارا هستند تا نیاز تمامی کاربران را برای استفاده های مختلف رفع کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به پشتیبان های سرو دیتا به صورت آنلاین و 24 ساعته هر سوال و چالشی که برایتان پیش آمده است را با آنها در میان بگذارید تا شما را در راه خرید و استفاده از سرور مجازی راهنمایی نمایند. همچنین برای خرید و آگاهی از انواع سرور های مجازی عرضه شده و پلن های هر سرور می‌توانید به وبسایت سرو دیتا مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن