وردپرس

5 پلاگین ضروری برای هر فروشگاه آنلاین وردپرسی

تا انتهای این مقاله مطالعه نمایید تا با پنج پلاگین ضروری برای هر فروشگاه آنلاین وردپرسی آشنا شوید.

وردپرس به عنوان برترین ابزار ایجاد وب سایت، مسیر طولانی را طی کرده است. چیزی که به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ساده شروع شد، به یک روش بصری و هوشمند برای ایجاد یک وب سایت فروشگاهی کامل تبدیل شده است. در واقع، وردپرس راه بسیار خوبی برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین است که تعداد زیادی افزونه وردپرس برای کمک به رشد سایت تجاری شما در دسترس است. به همین دلیل ما 5 افزونه ضروری فروشگاه های آنلاین را برای شما گردآوری کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

 

WooCommerce

از آنجایی که ووکامرس 30 درصد از فروشگاه‌های آنلاین اینترنت را تامین می‌کند، بحث در مورد این واقعیت که WooCommerce یکی از بهترین افزونه‌های فروشگاه های آنلاین برای وردپرس است، دشوار است. WooCommerce انعطاف پذیر است و با در نظر گرفتن کاربرها طراحی شده است. این به شما کنترل کامل بر فروشگاه های آنلاین خودتان را می دهد. اما بهترین بخش؟ رایگان است.

 

افزونه WooCommerce دارای ویژگی های بسیار خوبی است. بیایید به برخی از موارد مورد علاقه خود نگاه کنیم:

 

  1. امکان به روز رسانی سریع موجودی خود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک بار ویژگی های محصول خود را تنظیم کنید. هنگامی که محصولات بیشتری دریافت می کنید، می توانید به سرعت موجودی خود را به روز کنید.

 

  1. فروش دانلود. این افزونه از فروش دانلودها (به عنوان مثال موسیقی از آلبوم شما) پشتیبانی می کند.

 

  1. فروش وابسته. اگر به عنوان یک شرکت وابسته برای بازرگانان مختلف کار می کنید، می توانید به راحتی WooCommerce را راه اندازی کنید تا محصولات دیگران را نیز در سایت خود بفروشید.

 

  1. گزینه های پرداخت قوی. WooCommerce به خوبی با PayPal، بازرگانان کارت اعتباری و موارد دیگر ادغام می شود. این به مشتریان شما گزینه های پرداخت راحت تری می دهد. حتی می توانید به مشتریان خود امکان پرداخت از طریق چک یا نقدی هنگام تحویل را ارائه دهید.

 

  1. هزینه حمل و نقل و مالیات آسان است. WooCommerce به طور خودکار مالیات و هزینه های حمل و نقل را برای شما محاسبه می کند. این بدان معنی است که برای اطمینان از اینکه مبالغ صحیح را شارژ می کنید، نیازی به کدنویسی ندارید.

 

  1. ردیابی موجودی. ردیابی موجودی دقیقاً در افزونه تعبیه شده است، بنابراین لازم نیست به صورت دستی سهام خود را پیگیری کنید.

 

  1. دسترسی به موبایل. آیا در حال حرکت باید آمار ووکامرس خود را بررسی کنید؟ مشکلی نیست WooCommerce این گزینه را با برنامه تلفن همراه خود اجازه می دهد.

 

  1. سبک. شما به راحتی می توانید سبک ویترین خود را سفارشی کنید.

 

  1. ادغام. WooCommerce به خوبی با چندین پلتفرم مانند Google Analytics، PayPal و صدها سیستم محبوب دیگر ادغام می شود.

 

  1. ساخته شده برای توسعه دهندگان خلاق. این افزونه قابل گسترش و سازگاری است، بنابراین توسعه دهندگان می توانند در صورت نیاز سفارشی سازی کنند.

 

Easy Digital Downloads (EDD)

اگر در ووکامرس راحت نیستید، گزینه عالی دیگر EDD است. Easy Digital Downloads یکی دیگر از افزونه های رایگان با ویژگی های ساده و یک سیستم بصری است. اگر فروشگاه آنلاین شما کوچکتر باشد و تمرکز بیشتری روی فروش کالاهای دیجیتال داشته باشد، این یک گزینه عالی است. این افزونه کمی ساده است، اما در عین حال حرکت کردن آن آسان تر است. EDD به‌جای مرتب‌سازی صدها ویژگی، ساده‌ترین و رایج‌ترین ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که معمولاً فروشگاه های آنلاین به آن نیاز دارند.

 

یکی دیگر از ویژگی های عالی EDD ابزارهای گزارش دهی آن است. این افزونه دارای یک سیستم گزارش دهی قوی است که به شما کمک می کند به راحتی تمام درآمدها و فروش های خود را ببینید و به سرعت تجزیه و تحلیل خود را درک کنید. اگر به دنبال چیزی ساده، ساده و آسان برای استفاده هستید، EDD یک گزینه عالی است.

 

افزونه های Yith WooCommerce

اگر می خواهید به مشتریان خود تجربه ای عالی در فروشگاه وب ووکامرس خود ارائه دهید، باید افزونه های ووکامرس Yith را نصب کنید. آنها در حال حاضر چهار پلاگین شگفت انگیز را ارائه می دهند:

 

  1. YITH WooCommerce Wishlist به مشتریان شما اجازه می دهد تا لیستی از محصولاتی که می خواهند بخرند ایجاد کنند. آنها حتی می توانند این لیست ها را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارند. شما می توانید با تجزیه و تحلیل محبوب ترین محصولات کاربران خود در لیست علاقه مندی های آنها، از این افزونه بهره زیادی ببرید.

 

  1. YITH WooCommerce Gift Cards، با استفاده از این افزونه، می توانید کارت های هدیه را در فروشگاه خود بفروشید. این به ویژه در مناسبت‌ها مفید است! مشتریان شما می توانند بدون استرس برای جستجوی محصولات خاص، به دوستان و خانواده کارت هدیه بدهند.

 

  1. YITH WooCommerce AJAX Product Filter به شما این امکان را می دهد که یک بخش فیلترهای قدرتمند در صفحات محصول ایجاد کنید. این به مشتریان شما کمک می کند تا به راحتی محصولات شما را بر اساس نیازهای خود فیلتر کنند. همچنین می‌توانید سبک فیلترها را سفارشی کنید تا با طرح موضوعی که استفاده می‌کنید مطابقت داشته باشند. علاوه بر این، این افزونه به شما امکان می دهد فیلترها را در صفحات سفارشی نیز نشان دهید و نه فقط صفحات استاندارد WooCommerce.

 

  1. YITH WooCommerce Customize My Account Page آنچه را که وعده می دهد انجام می دهد. با نصب این افزونه، می توانید صفحه حساب مشتریان خود را سفارشی کنید. می‌توانید بخش‌های سفارشی را با تبلیغات و محتوای ویژه، مانند کوپن‌ها، نظرسنجی‌ها، آموزش‌های ویدیویی، اخبار و اعلان‌ها ایجاد کنید.

 

WP eCommerce

آخرین افزونه فروشگاه های آنلاین WP که ما توصیه می کنیم WP eCommerce است. استفاده از این افزونه نیز بسیار ساده است، اما ویژگی های آن قدرتمند است. با WP eCommerce، می توانید سبک فروشگاه های آنلاین خود را کاملاً کنترل کنید. همچنین می توانید به راحتی محصولات فیزیکی، دانلود، عضویت، اشتراک و یا ترکیبی از تمامی این گزینه ها را با این افزونه بفروشید.

 

علاوه بر این، این افزونه به خوبی با بسیاری از درگاه‌های پرداخت ادغام می شود و گزینه های پرداخت سریع و آسان متعددی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

AMP

در آخر، ما می خواهیم افزونه AMP را توصیه کنیم. در حالی که این یک افزونه WooCommerce خاص نیست، AMP به بهینه سازی سرعت بارگذاری وب سایت تلفن همراه شما کمک می کند. که بخش مهمی برای هر وب سایت، به ویژه فروشگاه های اینترنتی است. امروزه افراد زیادی در گوشی های خود جستجو و خرید می کنند. اگر وب سایت سریعی داشته باشید، تجربه مشتریان شما تا حد زیادی بهبود می یابد. مشتریان شما راضی تر خواهند بود، بنابراین احتمال خرید آنها از فروشگاه شما افزایش می یابد.

 

البته، تعداد زیادی پلاگین مختلف برای فروشگاه های آنلاین موجود است. هنگامی که یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید، ممکن است به افزونه بزرگ نیاز نداشته باشید. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم چند افزونه را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *