برنامه نویسی

سرور مجازی (VPS) مناسب صرافی بایننس (Binance)

امروزه با افزایش روز افزون محبوبیت ارز های دیجیتال در بین کاربران ایرانی، محدودیت های صرافی های بین‌المللی نیز در قبال کاربران ایرانی افزایش یافته است. در این میان کاربران ایرانی برای دور زدن محدودیت های صرافی هایی نظیر بایننس (Binance) و استفاده از امکانات این صرافی ها، استفاده از سرور های مجازی (VPS)با آی‌پی ثابت را در دستور کار خود قرار داده‌اند. سرور های مجازی (VPS) با موقعیت جغرافیایی فنلاند بهترین گزینه در این میان می‌باشد که سرو دیتا با بهترین امکانات در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با سرور مجازی مناسب ترید در بایننس آشنا شویم.

سرور مجازی (VPS) چیست؟

سرور مجازی در واقع یک کامپیوتر به صورت مجازی در خارج از موقعیت جغرافیایی ایران می‌باشد که کاربران با استفاده از نرم افزار Remote Desktop به این سرور متصل می‌شوند. سیستم عامل این سرور مجازی، ویندوز می‌باشد که توانایی نصب تمام نرم‌افزار های مناسب را به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با تمام دیوایس ها اعم از موبایل، تبلت، کامپیوتر و… به سرور مجازی خود متصل شده و کار های خودتان را پیش ببرید.

صرافی بایننس (Binance)

بایننس (Binance) شناخته شده ترین صرافی مخصوص رمز ارزها است که خرید، فروش و تبادل آن‌ها توسط کاربران را امکان‌پذیر می‌کند. مبادلات بین کاربران با استفاده از ارزهای دیجیتال و ارزهای رایج نظیر دلار و یورو صورت می‌گیرد. این پلتفرم در سال 2017 و در کشور چین متولد شد و با سرعت خیلی بالا پیشرفت کرده و توانست لقب بزرگترین صرافی کریپتوی دنیا را از آن خود کند.

خدمات صرافی بایننس (Binance)

  • خرید و فروش ارز دیجیتال
  • ترید رمز ارز ها در صرافی بایننس (معاملات Spot و Margin)
  • بایننس فیوچرز
  • پس انداز در بایننس
  • استیکینگ
  • استخر هوشمند استخراج بایننس
  • بایننس ویزا کارت
  • ارائه وام توسط دیگر کاربران بایننس
  • بایننس لیکوئید سوآپ

ارزهای پشتیبانی شده و روش‌های پرداخت

بیشتر از 200 ارز دیجیتال برای ترید، سپرده‌گذاری و برداشت وجود دارند. بعد از آپدیت اخیر بایننس امکان معامله ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات میسر شد. همچنین اکنون برای شروع کار نیازی به خرید رمز ارز از دیگر افراد یا صرافی‌ها نبوده و به طور مستقیم از طریق کارت بانکی، SEPA و انتقال‌های بانکی قادر به خرید خواهید بود.

با توجه به محدودیت‌های پیش روی کاربران ایرانی، امکان پرداخت‌های بین الملل برای ما میسر نیست، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای ترید در صرافی بایننس در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا نحوه گذر از محدودیت ها با استفاده از سرور مجازی (VPS) سرو دیتا را خدمت شما شرح دهیم.

مزایا و ویژگی‌های صرافی بایننس (Binance)

کارمزد پایین تراکنش‌ها در بایننس (Binance)

حین مبادلات ارز دیجیتال با ارز دیجیتال، کارمزد تراکنش‌ها در بایننس (Binance) بسیار پایین می‌باشد. به عبارتی در هر خرید یا فروش، کاربران تنها با پرداخت 0.1 درصد کارمزد تراکنش های خود را انجام می‌دهند. از طرفی سپرده‌گذاری همیشه رایگان می‌باشد. به عبارتی برای دریافت ارز دیجیتال و نگهداری آن در حساب کاربری خود، نیازی به پرداخت کارمزد به بایننس نیست. اما برای دریافت‌ها، باید هزینه پرداخت کنید و برداشت از حساب بستگی به نوع ارز دیحیتال و مقدار تراکنش، کارمزد متفاوتی دارد.

امنیت بالای صرافی بایننس (Binance)

پلتفرم بایننس از استاندارد CCSS برای محافظت از اکانت‌ها بهره می‌برد. این استاندارد از قدرت بالایی بهره می‌برد تایید شده و بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال از آن استفاده می‌کنند. با توجه به این قوانین قدرتمند، کاربران میبایست احراز هویت دو مرحله‌ای خود را برای حساب خود فعال نمایند. احراز هویت دو مرحله‌ای یک سد امنیتی قوی برای محافظت از حساب‌های کاربری است، به طوری که حین ورود و انتقال ارز از کاربر درخواست می‌شود علاوه بر رمز عبور ثابت، کد یکبار مصرف ارسال شده به شماره موبایل یا ایمیلش را نیز وارد نماید.

حجم بالای مبادلات ارز دیجیتال

از آن جایی که بایننس شناخته شده ترین صرافی رمز ارز دنیا می‌باشد و بیشتر کوین‌ها و توکن‌ها در آن معامله و تبادل می‌شوند، حجم بالایی از مبادلات درونش صورت می‌گیرند. انبوه کاربران پلتفرم بایننس، سرعت بالای درخواست‌ها را تضمین می‌کند. به این ترتیب شانس فروش سریع ارزهای دیجیتال شما بسیار بالا است. در بیشتر مواقع، سفارش فروش یا خرید شما، طی کسری از ثانیه توسط کاربری دیگر تایید می‌شود.

ویژگی های صرافی بایننس (Binance)

  • دارای رمز ارز بومی BNB
  • بیش از 5 میلیون کاربر
  • دارای تراکنش‌های بالا، با حجم تراکنش 1.4 میلیون در ثانیه
  • سیستم احراز هویت دو عاملی
  • امکان ترید روزانه و به صورت نامحدود برای کاربران
  • پشتیبانی از ارزهای زیادی مثل ریپل، لایت کوین، اتریوم، بیت کوین و …
  • دارای ویژگی‌های امنیتی بالا مانند مدیریت دستگاه، محدود کردن دسترسی دستگاه و…
  •  دارای اپلیکیشن موبایل
  • کارمزد بسیار کم در مقایسه با بقیه صرافی ها

ثبت نام و استفاده از بایننس (Binance) به عنوان کاربر ایرانی

استفاده از صرافی بایننس (Binance) به خاطر پیروی این شرکت از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، برای کاربران ایرانی ممنوع است. اگر سیستم احراز هویت بایننس از هر طریق، همچون ارائه شماره موبایل ایران، احراز هویت واقعی خود یا مخصوصا اتصال به سیستم با آی‌پی متعلق به کشورمان، به ایرانی بودن کاربر پی ببرد، حساب او را مسدود و دارایی‌هایش را بلوکه خواهد کرد. با این حال، بسیاری از کاربران ایرانی، بدون دردسر، از بایننس (Binance) استفاده می‌کنند. چند نکته مهم را باید مد نظر داشته و سپس فعالیت در این صرافی بزرگ را آغاز نمایید.

نکته بسیار مهم هنگام استفاده از صرافی بایننس (Binance) استفاده دائمی از یک نرم افزار تغییر آی پی است. بهترین راهکار خرید VPS با آی‌پی ثابت می‌باشد. سرور باید در کشوری که در لیست تحریم بایننس قرار ندارد، واقع شده باشد. ریسک استفاده از VPN در این سایت بالا است، چون امکان ارسال موقعیت جغرافیایی شما که ایران باشد حتی وقتی از VPN استفاده می‌نمایید به این سایت هست. بهترین گزینه استفاده از سرور مجازی (VPS) می‌باشد. وقتی از سرور مجازی استفاده می‌شود، شما شهروند همان کشور شناسایی می‌شوید و امکان پیدا کردن موقعیت جغرافیایی اصلی شما بسیار پایین می‌باشد. سرور های مجازی سرو دیتا با موقعیت جغرافیایی فنلاند بهترین گزینه برای انجام ترید در صرافی بایننس می‌باشند.

ما در سرو دیتا بهترین سرور ها از بهترین دیتاسنتر های دنیا را در اختیار کاربران قرار می‌دهیم تا با اطمینان خاطر ترید های خود را انجام دهند. از مزایای سرور مجازی بایننس سرو دیتا، می‌توان به قابلیت کیل سوئیچ سرور مجازی، DNS اختصاصی بر روی سرور، پشتیبانی بابت حل مشکلات، قرار داشتن در موقعیت جغرافیایی فنلاند و دور زدن محدودیت صرافی‌های بین المللی با داشتن آی‌پی ثابت اشاره کرد. همچنین سرور های مجازی سرو دیتا، دارای پنل تحت بات تلگرام می‌باشند و پشتیبان های ما همواره آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما در هر مرحله از خرید یا استفاده از سرور مجازی می‎‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *