وردپرس

نحوه ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس

آیا می خواهید یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس ایجاد کنید؟ وردپرس به صورت پیش فرض پست های وبلاگ شما را در صفحه اصلی نمایش می دهد

اگر به فکر ایجاد یک وب سایت تجاری یا ساده هستید و صفحه اصلی خود را شخصی سازی می کنید ، ممکن است شما به فکر ساخت یک صفحه جداگانه برای بخش وبلاگ خود باشید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس ایجاد کنید.

تنظیم وردپرس برای ایجاد یک صفحه وبلاگ جداگانه

وردپرس به شما امکان می دهد وب سایت خود را به راحتی پیکربندی کنید تا صفحه اصلی خود را داشته باشد. همچنین وردپرس به شما امکان می دهد صفحه دیگری را در وب سایت خود تنظیم کنید تا از آن به عنوان صفحه وبلاگ خود استفاده شود.
ابتدا باید دو صفحه جداگانه را در وردپرس ایجاد کنید تا از آن ها به عنوان صفحه اصلی و صفحه وبلاگ خود استفاده نمایید.

نحوه ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس

نیازی ندارید هیچ محتوایی را به آن صفحات اضافه کنید ، و می توانید برای این صفحات هر نامی که می خواهید انتخاب کنید به عنوان مثال ، برخی وب سایت های تجاری از اسم News برای صفحه وبلاگ خود استفاده می کنند.

پس از ایجاد آن صفحات ، در پیشخوان وردپرس خود به آدرس “تنظیمات »خواندن” در قسمت مدیریت وردپرس بروید.

در صفحه باز شده در قسمت “صفحه اصلی شما نمایش داده می‌شود “ روی گزینه “یک برگه یکتا” کلیک کنید. پس از آن می توانید تنظیمات دلخواه خود را برای صفحاتی که ایجاد کرده اید را اعمال نمایید.

نحوه ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس

اکنون در پیشخوان وردپرس خود به آدرس “برگه ها>> همه برگه ها” بروید. صفحه وبلاگ و صفحه اصلی را که ساخته ایید را می بینید.  و روی گزینه “نمایش” در زیر آن صفحات کلیک کنید تا پیش نمایش آن ها را ببینید.

نحوه ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس

ظاهر این صفحات به قالب نصب شده روی وب سایت وردپرس شما بستگی دارد و شاید لازم باشد تنظیمات قالب را برای این صفحات دوباره تنظیم کنید.

هر قالب وردپرس گزینه های تنظیمات مختلفی دارد ، با رفتن به آدرس “نمایش>>شخصی سازی” تنظیماتی را که می خواهید را اعمال کنید.

چگونه لینک صفحه وبلاگ را در منوی فهرست وب سایت قرار دهیم؟

نحوه ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس

حال که یک صفحه وبلاگ برای وب سایت خود ایجاد کرده اید ، آن را در منوی فهرست قرار می دهیم تا بازدید کنندگان به راحتی آن را پیدا کنند.

به پیشخوان وردپرس خود به آدرس “نمایش>>فهرست ها” ببروید و صفحه وبلاگی را که ایجاد کرده اید به منوی فهرست وب سایت خود اضافه کنید.

نحوه ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس

طرح صفحه وبلاگ خود را سفارشی کنید

وردپرس مطالب موجود در برگه وبلاگ را با طرح بندی قالب نصب شده روی وب سایت وردپرس نشان می دهد.

حال ، اگر دوست ندارید که صفحه وبلاگ شما با طرح بندی قالب نصب شده نمایش داده شود  می توانید با استفاده از برخی ابزارها  بدون نوشتن کد ، آن را تغییر دهید.

ابتدا  افزونه های Beaver Builder و Beaver Themer یا دیگر افزون های با عملکرد شبیه این ها را نصب و فعال کنید.

Beaver Themer یک افزونه اضافی برای Beaver Builder است و شما را قادر می سازد نه تنها صفحات بلکه کل تم های جدید وردپرس را از ابتدا ایجاد کنید.

Beaver Themer یک افزونه اضافی برای Beaver Builder است و شما را قادر می سازد علاوه بر ساخت صفحات بلکه قالب جدیدی نیز برای صفحه وبلاگ خود تنظیم کنید.

پس از نصب باید به آدرس “Beaver Builder » Themer Layouts” برویدو  بر روی دکمه “Add New” کلیک کنید.

نحوه ایجاد یک صفحه جداگانه برای پست های وبلاگ در وردپرس

از اینجا می توانید برای طرح خود نام، قالب و آرشو انتخاب کنید. قالب و چیدمان صفحه ولاگ خود را شخصی سازی کنید.

علی احمدی

از سال 97 در حوزه seo به صورت تخصصی فعالیت میکنم و در 5 سایت با الکسای زیر هزار به عنوان مشاور و یا به صورت مستقیم فعالیت داشتم. عاشق دردسرای seo هستم اگه به مشکلی بر خوردین خوشحال میشم کمکتون کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *