سئووردپرس

7 ابزار برتر سئو وردپرس

یکی از دقدغه های اصلی وب مستران انتخاب بهترین ابزار سئو وردپرس است.

موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک بیشتر وب سایت های اینترنتی هستند. اگر به دنبال کسب رتبه های بهتر در نتایج موتور های جستجو هستید که در رشد کسب و کار شما تاثیر بسزایی دارد باید سئو وب سایت خود را بهینه کنید.

در این مقاله بهترین افزونه ها و ابزارهای سئو وردپرس را که باید استفاده کنید را به شما نشان می دهیم:

هنگام خواندن نکات سئو یا جستجوی بهترین افزونه های رایگان سئو وردپرس ، با مقاله هایی مواجه می شوید که دارای ده ها ابزار هستند  که این می تواند برای مبتدیان سردرگم کننده باشد.

حقیقت این است که شما برای کسب رتبه های بالاتر نیازی به ده ها ابزار ندارید. به عنوان مثال ، شما هرگز نباید بیش از یک افزونه سئو وردپرس را در وب سایت خود استفاده کنید.صدها افزونه برای سئو موجود است که شما باید بهترین را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.

بیایید نگاهی بیندازیم به ابزارها و افزونه هایی که بیشتر متخصصان سئو از آن ها استفاده می کنند:

1. Yoast SEO

7 ابزار برتر سئو وردپرس

Yoast SEO بهترین افزونه سئو وردپرس  است. این افزونه بهینه سازی کامل سئوی وب سایت برای شما ارائه می دهد.
به شما امکان می دهد عنوان و توضیحات سئو را به راحتی به تمام پست ها و صفحات وب سایت خود اضافه کنید.
Yoast SEO به طور خودکار نقشه سایت XML را برای کلیه محتوای وب سایت شما ایجاد می کند که باعث می شود خزنده های  موتورهای جستجو وارد وب سایت شما شوند و فرآیند ایندکس شدن صفحات شما سریع تر شود.

برای اطلاعات بیشتر ، به مقاله  ما در مورد “آموزش نصب و راه اندازی افزونه yoast seo” مراجعه کنید.

ما خود نیز از افزونه Yoast SEO در وب سایت سرو دیتا برای کمک به بهینه سازی عناوین و توضیحات متا استفاده می کنیم.

2. SEMRush

7 ابزار برتر سئو وردپرس

SEMRush بهترین افزونه های سئو در بازار است که با استفاده از برای استفاده کارشناسان حرفه ای سئو ، بازاریابان ، وبلاگ نویسان و کسب کارهای اینترنتی در هر اندازه توسه داده شده است و مجموعه ای جامع از ابزارها برای رشد ترافیک وب سایت شما را فراهم کرده است.

می توانید از آن برای یافتن کلمات کلیدی سئو و اصطلاحات جستجو استفاده کنید که امکان رتبه بندی آن ها نیز را برای شما فراهم آورده است. هم چنین اطلاعاتی از رقبای شما را برای کلمه کلیدی که انتخاب کرده ایید لیست می کند.

ابزار دستیار نوشتن SEMRush SEO کمک می کند تا محتوای وب سایت شما را برای به دست آوردن 10 نتیجه برتر موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی انتخابی  بهبود ببخشد. این ابزار با وردپرس ادغام می شود ، و این به شما در نوشتن محتوای بهینه شده برای سئو کمک می کند.

3. Google Search Console

7 ابزار برتر سئو وردپرس

Google Search Console ابزاری رایگان است که توسط Google ارائه شده است تا به صاحبان وب سایت ها کمک کند تا چگونگی حضور سایت خود را در نتایج جستجوی Google نظارت و بررسی کنند.

هنگامی که ربات های  گوگل قادر به خزیدن و ایندکس کردن صفحات در وب سایت شما نباشند، این ابزار به شما هشدار می دهد. شما همچنین می توانید راهنمایی های مفیدی در مورد چگونگی رفع خطاها دریافت کنید.

مهمتر از همه ، این ابزار نشان می دهد که وب سایت شما در رتبه بندی ، کلمات کلیدی ، میانگین موقعیت صفحات شما در نتایج گوگل  ، درصد ورود کاربران به سایت شما و موارد دیگر  در چه وضعیتی قرار دارد. شما می توانید از این داده ها برای یافتن کلمات کلیدی استفاده کنید که به راحتی با بهینه سازی مطالب خود می توانید رتبه های بالاتری را کسب کنید. همچنین می توانید از این داده های کلید واژه برای ایده های جدید ارسال پست وبلاگ استفاده کنید.

4. All in One SEO Pack

7 ابزار برتر سئو وردپرس

All in One SEO Pack یک افزونه محبوب برای سئو وردپرس  است که مجموعه ای جامع از ابزارها را برای بهبود وضعیت سئو وب سایت شما ارائه می دهد.این ابزار  این امکان را به شما می دهد تا به راحتی عنوان سئو و متا تگ ها ، برچسب های گرافیکی  ، نقشه های XML ، و کلی ابزار دیگر را به راحتی به وب سایت خود اضافه کنید.

برای بهینه سازی سئو فروشگاه آنلاین شما بسیار مناسب است. این افزونه تنظیمات آسانی دارد  و به شما امکان می دهد تنظیمات مختلف را فقط با استفاده از یک منوی تنظیمات انتخاب کنید.

نکته: All in One SEO Pack  و SEO Yoast دو افزونه با عملکرد یکسان هستند که دو افزونه برتر سئوی وردپرس هستند و نسبت به یکدیگر برتری یا ضعف قابل توجهی ندارند پس باید از یکی از آن ها در وب سایت خود استفاده کنید.

5. Google Keyword Planner

7 ابزار برتر سئو وردپرس

هیچ کس در این سیاره نمی تواند ادعا کند که اطلاعات بیشتری نسبت به گوگل درباره آن چه کاربران جستجو می کنند دارد و شما می توانید با استفاده از ابزار Google Keyword Planner ایده های کلیدی خود را از خود Google دریافت کنید.

این ابزار رایگان به صورت رایگان به کاربران گوگل ارائه می شود و هرکسی می تواند از آن استفاده کند. هدف اصلی آن نشان دادن کلمات کلیدی برای بهینه سازی سئو وب سایت ها است.

همچنین به کاربرانش با نشان دادن تخمینی از حجم جستجو ، تعداد نتایج و سطح دشواری کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنند.

به عنوان یک سئوکار یا یک مدیر وب سایت، می توانید از این داده ها برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا ، کلمات مورد علاقه کاربران و از همه مهمتر کلمات کلیدی استفاده کنید.

6. Ahrefs

7 ابزار برتر سئو وردپرس

Ahrefs یک ابزار سئو همه جانبه برای بازاریابان ، وبلاگ نویسان و کسب کار های اینترنتی است. این ابزار محبوب عملکرد مشابه با افزونه SEMRush است.

این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات کاملی در مورد کلمات کلیدی مناسب ، آنالیز رقا ، ، نظارت بر رتبه بندی کلمات کلیدی و بسیاری موارد دیگر را داشته باشید.

همچنین تجزیه و تحلیل مفصلی از محتوای شما برای بهینه شدن محتوا در بازه کلمه کلیدی هدف را به ارمغان می آورد.

آن چه Ahrefs واقعاً خوب انجام می دهد ، تجزیه و تحلیل بک لینک است. ما می توانیم از آن استفاده کنیم تا ببینیم هر وب سایتی چند بک لینک از کدام سایت دارد و کمک می کند تا بک لینک های بیشتری دریافت کنیم.

7. KeywordTool.io

7 ابزار برتر سئو وردپرس

ابزار Keyword یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی است.این امکان را به شما می دهد تا با تایپ کردن یک کلمه کلیدی ، کلمه های کلیدی مرتبط را پیدا کنید همچنین به شما پیشنهادات کلمات کلیدی از بینگ ، یوتیوب ، آمازون و موارد دیگر را نشان می دهد.

این پیشنهادات کلمات کلیدی گنجی از اطلاعات است که باعث می شود شما بهترین کلمه کلیدی برای هدف خود را پیدا کنید.

علی احمدی

از سال 97 در حوزه seo به صورت تخصصی فعالیت میکنم و در 5 سایت با الکسای زیر هزار به عنوان مشاور و یا به صورت مستقیم فعالیت داشتم. عاشق دردسرای seo هستم اگه به مشکلی بر خوردین خوشحال میشم کمکتون کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *