وردپرسمدیریت سرور

نحوه ایجاد ایمیل کاربری info در cPanel

در دنیای امروز  ،  حساب ایمیل یک حضور همه جانبه در زندگی ما دارد. پمپ بنزین ها، رستوران ها ،بیمارستان ها یا ورزشگاه مورد علاقه شما همه می خواهند آدرس ایمیل شما را داشته باشند تا بتوانند به شما دسترسی پیدا کنند تا اطلاعات یا تبلیغات به شما ارائه دهند.

اکنون بیش از 3 میلیارد نفر از ایمیل استفاده می کنند. یک حساب کاربری ایمیل عنصر مهمی از اطلاعات شما است که اغلب مورد نیاز بسیاری از فعالیت های دیجیتال زندگی شما است.

شما می توانید برای وب سایت خود نیز یک ایمیل اختصاصی بسازید تا تمام ایمیل های مرتبط با وب سایت شما به آدرس این ایمیل ارسال شود.

ایجاد ایمیل info در cPanel

 وارد سی پنل شوید

نحوه ایجاد ایمیل کاربری info در cPanel

سپس در صفحه سی پنل خود کمی اسکرول کنید تا گزینه Email Accounts را مشاهده کنید.بر روی آن کلیک کنید.

نحوه ایجاد ایمیل کاربری info در cPanel

حال صفحه حساب ایمیل ها را مشاهده خواهید کرد. در صورت وجود هر گونه حساب ایمیل ، آن ها در اینجا لیست می شوند. بر روی دکمه با گزینه  Create کلیک کنید.

نحوه ایجاد ایمیل کاربری info در cPanel

پنجره CREATE AN EMAIL ACCOUNT را مشاهده می کنید.  در فیلد user name نام دامنه وب سایت مورد نظر خود را برای ساخت حساب ایمیل انتخاب کنید.

نحوه ایجاد ایمیل کاربری info در cPanel

اگر دامنه های مختلفی در این حساب دارید ،  می توانید بر روی منوی کشویی کلیک کنید تا دامنه دیگری را انتخاب کنید. اگر فقط از یک دامنه در حساب استفاده می کنید ، فقط آن دامنه را مشاهده می کنید حال نام پیشوند ایمل مورد نظرتان را وارد کنید برای مثال اگر آدرس وب سایت شما sarvdata.com باشد و در این بخش پیشوند info را وارد کنید آدرس ایمیل ما [email protected] می باشد. پیشوندی که وارد می کنید حداکثر باید 64 کاراکتر باشد.

نحوه ایجاد ایمیل کاربری info در cPanel

فیلد بعدی تنظیم پسورد برای حساب ایمیل است.  رمز عبور مورد نظر خود را در اینجا تنظیم کنید .گزینه رمز عبور دارای گزینه Generate است که به شما امکان می دهد یک رمز عبور ایمن بصورت تصادفی تولید کنید.

نحوه ایجاد ایمیل کاربری info در cPanel

فیلد بعدی برای تنظیم ،مقدار حجم برای ذخیره سازی ایمیل ای شما است. این فیلد به طور پیش فرض مقدار 1024 مگابایت تنظیم شده است. این فضای از فضای سرور شما اشغال می شود. می توانید این مقدار را روی یک شماره خاص تنظیم کنید یا می توانید بر روی Unlimited(نامحدود) کلیک کنید.

حال بر روی گزینه آبی رنگ create کنید تا  پیام سبز رنگ account is created را مشاهده کنید.

تبریک حساب ایمیل شما ساخته شد.

 

علی احمدی

از سال 97 در حوزه seo به صورت تخصصی فعالیت میکنم و در 5 سایت با الکسای زیر هزار به عنوان مشاور و یا به صورت مستقیم فعالیت داشتم. عاشق دردسرای seo هستم اگه به مشکلی بر خوردین خوشحال میشم کمکتون کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *