وردپرس

10 افزونه برتر رسانه های اجتماعی برای وردپرس در سال 2020

افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس آنقدر زیاد است که انتخاب بهترین افزونه برای مبتدیان بسیار سخت می شود. در این مقاله ما برخی از بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی را برای وردپرس به شما نشان خواهیم داد که می توانید بلافاصله نصب و استفاده کنید.

 یک پلاگین رسانه اجتماعی وردپرس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اکثر افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس یک مشکل کلی دارند از آنجا که این افزونه ها باید صفحات و اسکریپت های اضافی را بارگیری کنند ، اغلب وب سایت شما را کند می کنند.

باید تعادلی بین ویژگی ها و عملکرد سایت وردپرس خود ایجاد کنید افزونه رسانه های اجتماعی با بسیاری از ویژگی ها می تواند در صورت کند کردن وب سایت شما روی تجربه کاربران  تأثیر بد بگذارد.

در مرحله بعد ، باید تصمیم بگیرید که کدام شبکه های اجتماعی در وب سایت شما برجسته تر نمایش داده شود. اضافه کردن گزینه های کمتر می تواند درهم و برهمی را کاهش دهد و باعث می شود کاربرات سردرگم نشوند.

بسیاری از افزونه های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند تا نمادهای اجتماعی را در نوار کناری ، زیر مقاله ، قبل از مقاله و… نشان دهید. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید آن ها را در سایت خود نمایش دهید و آیا این افزونه از آن گزینه پشتیبانی می کند.

با گفتن این مطلب ، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس بیندازیم:

1. Shared Counts

Shared Counts یک افزونه رسانه ای اجتماعی سریع و آسان برای وردپرس است. این مجموعه با تعداد محدودی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی همراه است: Facebook، Twitter، Google+، Stumbleupon، Pinterest، Yummly و LinkedIn.
چندین سبک دکمه در این افزونه وجود دارد ، و شما می توانید مکانی را برای نمایش دکمه (قبل یا بعد از محتوا یا دستی) انتخاب کنید. همچنین می توانید برای انواع پست های سفارشی آن را فعال کنید.

2. Sassy Social Share

Sassy Social Share یک افزونه رسانه اجتماعی آسان برای وردپرس است که دارای گزینه های مختلفی است. این برنامه با پشتیبانی بسیاری از رسانه های اجتماعی همراه است ، و می توانید دکمه هایی در محتوای ارسال و همچنین یک منوی اجتماعی شناور چسبناک اضافه کنید.

در مورد سبک های آیکون ، این افزونه دارای سه سبک اصلی است: دکمه های گرد ، مربع یا مستطیل. می توانید گزینه های موقعیت یابی را در تنظیمات افزونه برای نوارهای اجتماعی استاندارد و شناور تنظیم کنید.

3. AddtoAny

AddtoAny ابزاری برای اشتراک شبکه های اجتماعی است که به عنوان یک افزونه WordPress در دسترس شما است. این برنامه بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و منوی اشتراک گذاری جهانی را ارائه می دهد.

افزونه AddToAny Share Button برای وردپرس باعث افزایش ترافیک و تعامل با کمک به افراد می شود تا پست ها و صفحات شما را در هر سرویس به اشتراک بگذارند. این خدمات شامل Facebook ، Twitter ، Pinterest ، WhatsApp ، LinkedIn ، Tumblr، Reddit، WeChat و بیش از 100 سایت و برنامه های رسانه های اجتماعی دیگر است. افزونه AddToAny جزو محبوب ترین افزونه اشتراکی برای وردپرس است که سایت های رسانه های اجتماعی را از سال 2006 آماده کرده است.

4. WordPress to Buffer

Buffer یک ابزار محبوب رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد تا پست های خود را در Facebook ، Twitter ، LinkedIn و … به اشتراک بگذارید ، افزونه WordPress to Buffer به شما امکان می دهد تا به طور خودکار پست های جدیدی را به حساب Buffer خود اضافه کنید تا در پروفایل رسانه های اجتماعی شما به اشتراک گذاشته شود.

5. Simple Social Icons

همان طور که از نام این افزونه پیداست آیکن های رسانه های اجتماعی را در یک ویجت نوار کناری نمایش می دهند. می توانید رنگ ها را انتخاب کنید و سپس آدرس های URL برای حساب های رسانه های اجتماعی مورد نظر خود را وارد کنید.

این افزونه  تعداد محدود و تشکیل شده  از مهمترین و محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را پوشش می دهد که استفاده از آن بسیار آسان است و کمترین تأثیر را بر عملکرد و سرعت سایت شما دارد.

6. Social Icons Widget by WPZoom

این افزونه به شما این  امکان را  می دهد تا به راحتی آیکون های رسانه های اجتماعی را به نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید. این افزونه سه سبک آیکون ارائه می دهد: گرد و مربع ، گرد و مربع. در صورت تمایل می توانید از رنگ های دلخواه برای آیکن ها نیز استفاده کنید.

پس از فعال سازی ، باید از صفحه  Appearance » Widgets بازدید کرده و ویجت آیکون های اجتماعی را به نوار کناری خود اضافه کنید. URL های پیش فرض را با پروفایل های رسانه های اجتماعی خود جایگزین کنید یا برای افزودن سرویس جدید روی افزودن بیشتر کلیک کنید.

7. WordPress Social Login

آیا می خواهید به کاربران اجازه دهید با استفاده از حساب رسانه های اجتماعی خود ثبت نام ، ورود و اظهار نظر کنند؟ این افزونه به شما این امکان را می دهد.
استفاده از آن بسیار آسان است و از طیف گسترده ای از شبکه های اجتماعی پشتیبانی می کند. همچنین شامل ماژول هایی برای نمایش بینش کاربر ، مدیر کاربر و مدیر تماس  است.

8. Revive Old Posts

برای ایجاد دسترسی و نگه داشتن کاربران در رسانه های اجتماعی ، باید مرتباً  در همه آن حساب ها فعالیت کنید و پست بزارید. این کار  وقت بسیاری از شما  می گیرد.

پلاگین Revive Old Posts به شما امکان می دهد پست های قدیمی را به طور خودکار در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. این افزونه به شما امکان می دهد تا حساب های رسانه اجتماعی خود را فعال نگه دارید. همچنین این امکان را برای کاربران خود فراهم می کنید تا از مطالب محبوب سایت شما به راحتی بازدید کنند.

9. Instagram Feed

آیا می خواهید عکس های اینستاگرام خود را در وردپرس نمایش دهید؟ Instagram Feed به شما این امکان را می دهد.

شما نیاز به ایجاد یک نشانه دسترسی به اینستاگرام دارید. پس از آن می توانید از کد کوتاه موجود برای نمایش فید در هر کجای سایت خود از جمله پست ها ، صفحات یا ابزارک های نوار کناری استفاده کنید.
همچنین به شما امکان می دهد تا با تنظیم پارامترهای کد کوتاه ، چندین فید ایجاد کنید. حتی می توانید چندین اکانت اینستاگرام را برای ایجاد یک فید واحد دریافت کنید.

10. Better Click to Tweet

ممکن است در بسیاری از وبلاگ های معروف جعبه نقل قول های سفارشی را مشاهده کرده باشید که به کاربران اجازه می دهد به راحتی نقل قول ها را در Twitter به اشتراک بگذارند. افزونه  Better Click to Tweet  به شما این  امکان را می دهد همان کلیک را برای  جعبه های نقل قول به پست های وردپرس خود اضافه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه رسانه اجتماعی برای سایت وردپرس کمک کند.

علی احمدی

از سال 97 در حوزه seo به صورت تخصصی فعالیت میکنم و در 5 سایت با الکسای زیر هزار به عنوان مشاور و یا به صورت مستقیم فعالیت داشتم. عاشق دردسرای seo هستم اگه به مشکلی بر خوردین خوشحال میشم کمکتون کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن