وردپرس

مقایسه 5 افزونه برتر ایجاد فرم تماس در وردپرس

در این مقاله ما 5 افزونه ایجاد فرم تماس با ما را برای وردپرس انتخاب کرده ایم و آن ها را با هم مقایسه کرده ایم ، بنابراین می توانید با استفاده از این افزونه ها به راحتی یک فرم تماس در وردپرس اضافه کنید.

1. WPForms

WPForms  آسان ترین افزونه فرم تماس با ما در وردپرس است و بیش از 3 ملیون بار نصب و فعال دارد. با  این افزونه می توانید یک فرم تماس با ما دروردپرس ایجاد کنید که آسان و قدرتمند باشد.

 

نکات مثبت

  • افزونه WPForms Lite به طور رایگان در مخزن  افزونه های WordPress در دسترس است به این معنی که می توانید آن را در هر سایت که دوست دارید به صورت رایگان نصب کنید.
  • نسخه رایگان همراه با تمام ویژگی های اصلی فرم تماس با ما شامل زمینه های فرم اصلی ، محافظ در برابر هرزنامه ها ، اعلان های ایمیل و یک صفحه تشکر از شما برای تأیید فرم است.
  • نسخه پریمیوم به شما امکان می دهد قابلیت های مختلفی را اضافه کنید، بنابراین می توانید هر نوع فرم از قبیل فرم های چند صفحه ای ، فرم های اشتراک ایمیل ، فرم های پرداخت ، فرم های سفارش و… را بسازید.
  • می توانید تمام ارسال های فرم خود را درست در پیشخوان وردپرس خود مشاهده کنید و همچنین اعلان های ایمیل سفارشی شده را دریافت کنید. حتی می توانید اعلان های مشروط را تنظیم کنید تا شخص مناسب در تیم شما ایمیل های مرتبط با نوع کار خود را دریافت کند.
  • WPForms توسط بیش از 3 میلیون وب سایت استفاده می شود و وفاداری و حس اعتماد کامل در کاربران خود ایجاد کرده است.

نکات منفی

  • در حالی که نسخه Lite رایگان است ، برای اضافه کردن ویژگی های قدرتمند تر ، باید به WPForms Pro ارتقا دهید و هزینه آن را بپردازید.
  • گرچه WPForms قدرتمند است ، اما هدف شماره 1 این افزونه که آسان بودن استفاده از آن است باعث می شود ویژگی های پیچیده تری را که برخی از افزونه های فرم دیگر ارائه می دهند نداشته باشد.

در کل این افزونه مناسب ترین افزونه برای کاربران و وب سایت هایی است که یک فرم تماس با ما ساده نیاز دارند.

2. Formidable Forms

Formidable Forms پیشرفته ترین افزونه ایجاد فرم وردپرس در بازار است. آن ها برای کمک به توسعه دهندگان وب سایت ها به سرعت می توانند راه حل های پیچیده و متمرکزی برای ایجاد فرم را ارائه دهند.

 

نکات مثبت

  • افزونه Formidable یک سازنده فرم وردپرس است که به تنهایی به اندازه چند افزونه قابلیت دارد و به شما امکان می دهد چیزی پیچیده تر از یک فرم تماس ساده را ایجاد کنید.
  • می توانید برای ایجاد فرم های پیشرفته مانند آزمون ها ، نظرسنجی ها ، فرم های پرداخت ، فرم های ثبت نام ، فرم های پروفایل و… از رابط کاربری Drag and Drop، این افزونه  استفاده کنید.
  •  به شما امکان می دهد داده های ارسالی کاربر را در قسمت جلوی وب سایت خود فرمت کنید ، فیلتر کنید و نمایش دهید. شما می توانید از آن برای ایجاد راه حل های متمرکز به فرم مانند دایرکتوری ها ، لیست های صفحه کار ، تقویم های رویداد ، سیستم های مدیریت ، سیستم های رتبه بندی و… استفاده کنید. این قابلیت ها  کاربران حرفه ایی را عاشق این افزونه می کند.
  • شما می توانید از زمینه های محاسبه پیشرفته Formidable برای ایجاد فرم های قدرتمند سفارش و همچنین ماشین حساب های هوشمند مانند ماشین حساب وام ، ماشین حساب پرداخت ماشین ، درخواست یک حسابگر نقل قول و… استفاده کنید.
  • با همه سیستم عامل های بازاریابی و پرداخت و ایمیل محبوب سازگار است.
  •  همچنین این افزونه قایلیت یکپارچه سازی قدرتمند WooCommerce برای کمک به شما در ساخت فرم های محصول و حتی فرم های که به طور مستقیم به سبد خرید شما می پیوندد را  دارد.

نکات منفی

  • افزونه مناسبی برای کاربران مبتدی نیست زیرا هدف اول آن راضی نگه داشتن کاربران حرفه ایی می باشد.
  • به دلیل امکانات فراوان می تواند سایت شما کمی کند کند.

اگر یک توسعه دهنده یا شرکت هستید که می خواهید راه حل های مبتنی بر فرم یا برنامه های وب مبتنی بر داده را ایجاد کنید ، هیچ افزونه ایی از نظر امکانات در بازار به Formidable Forms حتی نزدیک نیز نیست.

3. Gravity Forms

Gravity Forms یک افزونه سازنده فرم پرداخت وردپرس است که دارای قابلیت ها و ویژگی های پیشرفته زیادی است. آنها همچنین در ساختن راه حل های پیچیده مربوط به فرم به متخصصان کمک می کنند.

نکات مثبت

  • Gravity Forms یک افزونه قدرتمند ایجاد کننده تماس با ما با  drag and drop  است.
  • با کمک افزونه های اضافی ، می توان از فرم های Gravity برای ایجاد نظرسنجی ، آزمون ها ، محتوای ارسال شده توسط کاربر و حتی فهرست وب استفاده کرد.

نکات منفی

  • این افزونه نسخه رایگان ندارد ، بنابراین می تواند کمی گران تر از سایر افزونه های فرم تماس با ما در وردپرس باشد.

 

4. Ninja Forms

Ninja Forms یک افزونه فرم تماس با ما رایگان برای وردپرس است. می توان از آن برای ایجاد فرم بسیار عالی با تلاش بسیار کمی استفاده کرد.

نکات مثبت

  • افزونه Ninja Forms به صورت رایگان در مخزن رسمی وردپرس در دسترس است. این بدان معنا است که می توانید آن را در هر سایت که دوست دارید بارگیری و نصب کنید.
  • یک گزینه پشتیبانی و همچنین مستندات آموزشی عالی ، راهنماها و پشتیبانی ایمیل برای این افزونه وجود دارد.

نکات منفی 

  • حتی اگر افزونه اصلی به صورت رایگان در دسترس باشد ، اما نسخه پرمیوم و تکمیل کننده آن وجود ندارد.  خرید دو یا چند برنامه افزودنی یا حتی بسته نرم افزاری توسعه دهنده آن ، تقریباً به همان میزان WPForms یا Formidable Form برای شما هزینه خواهد داشت.

 

5. Contact Form 7

هرچند ما این افزونه را پیشنهاد نمی کنیم ولی این لیست بدون قدیمی ترین و پر استفاده ترین پلاگین ایجاده کننده فرم تماس با ما در فهرست رسمی افزونه های وردپرس نمی تواند کامل شود.

نکات مثبت

  • این افزونه رایگان است و در مخزن اصلی ورد پرس در دسترس می باشد.
  • چندین افزونه شخص ثالث وجود دارد که به عنوان افزونه های اضافی برای Contact Form 7 عمل می کنند. اکثر آن ها به صورت رایگان در دسترس هستند.

نکات منفی 

  • فرم تماس با شماره 7 یک راه حل متوسط برای ایجاد یک فرم تماس اصلی برای وبلاگ شما است. تنظیم کردن آن برای مبتدیان بسیار دشوار است.
  •  گزینه های پشتیبانی محدودی دارد.
  • چندین پلاگین افزودنی شخص ثالث برای  Contact Form 7  در دسترس است ، اما وب سایت رسمی افزونه فاقد فهرست راهنمائی افزودنی ها است که یافتن افزودنی ها برای گسترش عملکرد افزونه پایه را دشوار می کند.

بهترین پلاگین ایجاد فرم تماس برای وردپرس کدام یک است؟

افزونه هایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم همه می توانند در ایجاد  فرم تماس با ما به شما کمک کنند. اما تصمیم گیری در مورد بهترین افزونه سازنده فرم وردپرس بسته به نیاز شما متفاوت است:

اگر مبتدی هستید و نمی خواهید پولی خرج کنید ، به سراغ WPForms Lite بروید.

اگر صاحب شرکتی هستید و می خواهید بدون یادگیری کد یا استخدام یک توسعه دهنده ، فرم های قدرتمندی ایجاد کنید ،  افزونه WPForms Pro یک انتخاب عالی برای شما است.

اگر یک توسعه دهنده هستید که سعی در ساخت اشکال پیچیده تر دارید ، هیچ راه حل بهتری نسبت به افزونه Formidable Forms وجود ندارد.

انتخاب کلی ما برای بهترین افزونه ایجاد فرم تماس با ما برای وردپرس WPForms است.

بعد از انتخاب افزونه مناسب باید آن را نصب و فعال کنید برای دریافت راهنمایی در این امر به مقاله “اموزش قدم به قدم نحوه ایجاد فرم تماس در وردپرس”  از سایت سرو دیتا مراجعه نمایید.

علی احمدی

از سال 97 در حوزه seo به صورت تخصصی فعالیت میکنم و در 5 سایت با الکسای زیر هزار به عنوان مشاور و یا به صورت مستقیم فعالیت داشتم. عاشق دردسرای seo هستم اگه به مشکلی بر خوردین خوشحال میشم کمکتون کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *