وردپرس

10 سایت موفق فروشگاهی که از وردپرس و ووکامرس استفاده می کنند

اکنون راه اندازی وب سایت فروشگاهی از همیشه راحت تر است ، به ویژه با وجود تعداد بالای سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در بازار امروز. اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید، اولین فکر شما ممکن است برای انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیکی مانند Shopify باشد. اما آیا می دانید که می توانید با وردپرس نیز یک سایت تجارت الکترونیکی موفق ایجاد کنید؟ درست است، وردپرس فقط برای وبلاگ ها نیست. در حقیقت، وردپرس بیش از 30٪ از کل وب سایت های اینترنتی را شامل می شود.

در وردپرس با استفاده از WooCommerce، بهترین افزونه فروشگاه اینرتنتی ساز وردپرس، به راحتی می توانید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید که کاملاً سفارشی باشد. از آنجا که WooCommerce یک افزونه منبع باز است، هیچ محدودیتی در مورد ویژگی هایی که می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنید ندارید. شما می توانید با استفاده از تم های از پیش تنظیم شده فروشگاه اینترنتی WordPress در چند ثانیه به تمام فروشگاه های اینترنتی خود نگاهی حرفه ای داشته باشید.

برای استفاده از وردپرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود نیاز به دلایل قانع کننده تر دارید؟ باهم  10 سایت موفق فروشگاه اینترنتی را که از وردپرس استفاده می کنند بررسی می کنیم.
با کلیک بر روی تیتر هر وب سایت می توانید وارد آن شوید و نگاهی به بندازید.

1. Root Science

Root Science

Root Science یک مارک ارگانیک با کارایی بالا و با عملکرد بالا است و الهام گرفته از کشور بنیانگذار آن ایسلند است. محصولات Root Science به طور تخصصی با غنی ترین مواد مغذی گیاهان دارویی از سراسر جهان تهیه شده اند. محصولات آنها شامل پاک کننده ها، تونرها، لایه بردارها، سرم ها، ماسک ها، مراقبت از چشم و … می باشد.

این سایت موفق تجارت الکترونیکی با استفاده از وردپرس و WooCommerce از طراحی مدرن و براق برخوردار است. این وب سایت همچنین دارای یک وبلاگ پر شده از اطلاعات است تا به مخاطبان خود کمک کند روال مراقبت از پوست خود را تقویت کنند و از آن ها برای رشد لیست ایمیل خود از پنجره های هدفمند استفاده می کنند.

2. Porter & York

در رتبه بعدی  لیست  ما  Porter & York قرار دارند که به  راحتی در خانه خود یک فروشگاه قصابی در سطح جهانی برای شما فراهم می کند. آن ها گوشت های با کیفیتی را که شما در فروشگاه های مواد غذایی یا سایر فروشگاه های آنلاین مانند برگر ، wagyu و خرچنگ dungeness پیدا نکردید ، عرضه می کنند.

این وب سایت وردپرسی که از ووکامرس استفاده می کند دارای تصاویر باکیفیت از محصولات، ایده های دستور العمل و همچنین فید اینستاگرام است که همه سرآشپزها و مشتریان راضی خود را نشان می دهد. همچنین در این وب سایت یک فرم optin email در پایین صفحه اصلی موجود است.

3. Roberto Coin

Roberto Coin

روبرتو کوین یک طراح جواهرات لوکس است که پس از ترک شغل موفق خود به عنوان مدیر هتل ، در سال 1996 نام تجاری خود را با همین نام تاسیس کرد تا رویای خود یعنی طراخی و فروش جواهرات را دنبال کند. روبرتو سکه دستبندهای خیره کننده ، گردنبند ، گوشواره ، آویز و انگشتر طراحی می کند.

وب سایت روبرتو سکه، طراحی شده توسط وردپرس و WooCommerce ، دارای طراحی زیبا ، پخش خودکار ، محتوای ویدیویی ، محتوای سرمقاله قابل خرید و موارد دیگر است. این وب سایت حتی برنده جوایز دیجیتال AVA 2016 در گروه تجارت الکترونیک بود.

4. Vic Firth

Vic Firth

Vic Firth یک برند محبوب در صنعت موسیقی است. این شرکت در سال 1963 شروع به کار کرد و با فروش  طبل کار خود را شروع کرد ، امروزه  لوازم جانبی دیگری همچون برس ، و همچنین کوبه های راهپیمایی ، صفحه کلید و کلی موارد دیگر را نیز به فروش می رسانند.

سایت وردپرسی و WooCommerce دارای محصولات گسترده آنها از جمله راهنما انتخاب برای کمک به کاربران است که دقیقاً آنچه را که به دنبال آن می گردند ، پیدا کنند ، همچنین دارای کتابخانه منابع آموزشی ، اموزش های ویدیویی ، فید اینستاگرام برای نمایش و… است.

5. Disruptive Youth Disruptive Youth

Disbulive Youth یک مارک مد برای کمک به دختران جوان است که می خواهند  – متفاوت و مستقل باشند  و کمک به نسل جدیدی از مردم که بتوانند الهام بخش برای بیان سبک واقعی و شخصی خود را پیدا کنند. جوانان یک طرفدار وفادار برای این وب سایت هستند و تعداد بازدید اجناس این سایت از 1 میلیون بازدید در هر ماه فراتر می رود . آنها لباس های چرمی و شیک ، لباس های مد روز ، لباس شنا و لوازم جانبی را ارائه می دهند.

وب سایت آنها که با وردپرس و WooCommerce اجرا می شود ، مینیمالیستی است و تمرکز را بر روی تصاویر با کیفیت از لباس خود قرار داده است. در پایان ، “Dispreive Youth” از Google Analytics برای تجارت الکترونیک و Facebook Domain Insights استفاده می کند تا کاربرانی که از سایت خود بازدید می کنند را ردیابی کنند تا بتوانند درمورد رفتار ها همچنین آن چه در سایت انجام می دهنذ و چه چیزی نمی توانند در سایت پیدا کنند را بررسی کنند. بازدید کنندگان وب سایت همچنین می توانند آدرس ایمیل خود را در ازای پیشنهادهای ویژه و موارد جذاب دیگر با فرم الکترونیکی ایمیل در پاورقی وب سایت ارائه دهند.

6. Jack Rudy Cocktail Co

Jack Rudy Cocktail Co

شرکت جک رودی کوکتل یک فروشگاه موفق اینترنتی است. آنها تونیک های دسته ای کوچک ، شربت تلخ ، گیلاس کوکتل بوربونی ، نوشیدنی های برنج دار و همچنین کالاهای رسمی مانند کلاه ، ظروف شیشه ای ، تی شرت و موارد دیگر را ارائه می دهند.

شرکت جک رودی کوکتل وب سایتی ایجاد کرده است که زیبا و مینیمالیستی است و تمرکز را روی محصولات کلاسیک خود قرار داده است. این سایت همچنین یک متن از دستور العمل های نوشیدنی خوشمزه را ارائه می دهد تا مخاطبان خود بتوانند با موفقیت از محصولات استفاده کنند.

7. Lugz

Lugz

لوگز یک مبتکر و پیشرو در زمینه کفش است ، برای اولین بار در اکتبر سال 1993 نام برند خود ایجاد کرد که در آن زمان 2 سبک چکمه ، جلیقه ، لحاف و یک جفت شلوار جین را به بازار عرضه کرد. خیلی زود پس از آن ، لوگز توسط بزرگانی از دنیای هیپ هاپ از جمله Funkmaster Flex و Birdman مورد تأیید قرار گرفت. لوگز به فراتر از چکمه ها راه یافت و کفش ورزشی برای ، زنان و کودکان اضافه کرد.

لوگز برای به حداکثر رساندن عملکرد ، کارآیی و تبدیل ، وب سایت خود را با استفاده از WordPress و WooCommerce بازسازی کرد. با استفاده از WordPress و WooCommerce ، لوگز توانست یکپارچه سازی ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) را ساده تر کند و در عین حال ، زمان لازم برای ایجاد ساختار داده و وارد کردن داده های محصول را به حداقل برساند. آنها همچنین توانستند صفحات دسته بندی محصولات را به گونه های مختلف تغییر دهند و انواع مختلفی را تنظیم کنند و روشی کارآمد برای کارمندان خود برای پردازش بازده به کار گیرند.

8. French Today

French Today

، French Today یک وب سایت فروشگاه اینترنتی بسیار موفق است که فرانسوی مدرن را همانطور که در واقع گفته می شود آموزش می دهد. بسیاری از دروس فرانسوی که در دانشگاه یاد می گیرید و با سایر وب سایت ها و برنامه ها به شما کمک نمی کنند که در عمل  واقعا بتوانید به زبان فرانسه امروزی صحبت کنید ، اما دوره های آموزشی این وب سایت به شما کمک می کنند تا به بهترین حالت فرانسوی امروزی را حرف بزنید.

آن ها در وب سایت خود که توسط WordPress و WooCommerce ساخته اند ، بیش از 20 کتاب صوتی ضبط شده حرفه ایی و همچنین مجموعه عظیمی از پست های وبلاگ درباره زبان و فرهنگ در فرانسه را می فروشند. آن ها حتی معلمان فرانسوی اختصاصی که با اسکایپ یا تلفنی برای ارائه خدمات به بازدیدکنندگان که به زبان های مختلف مسلط هستند را در وب سایت خود دارند.

9. Gabriel Iglesias

Gabriel Iglesias

در ادامه وب سایت کمدین معروف گابریل ایگلسیاس بررسی می کنیم. گابریل که از طرفدارانش به عنوان Fluffy معروف شده است ، 20 سال در کمدی استوایی بوده و کنسرت هایی را در سرتاسر جهان انجام داده است. پیراهن هاوایی امضای او و سبک کمدی انیمیشن او باعث شده است که او مورد علاقه بسیاری باشد.

در وب سایت رسمی خود که از وردپرس و WooCommerce ساخته شده است ، طرفداران می توانند تاریخ های نمایش آینده را پیدا کنند و بلیط برای آنها خریداری کنند. علاوه بر خرید بلیط امکان دیدن وی به صورت زنده نیز در سایت فراهم است، طرفداران همچنین می توانند برای خرید تور رسمی در وب سایت وی اقدام به خرید کنند. فروشگاه Fluffy روسری ، کلاه ، تی شرت ، دی وی دی و حتی باتلاش را به فروش می رساند.

10. Kawaii Box

Kawaii Box

سرانجام ، Kawaii Box یک سرویس جعبه اشتراک ماهیانه زیبا از ژاپن است. وقتی با Kawaii Box ثبت نام می کنید ، جعبه ای پر از وسایل دستی ژاپنی و کره ای که هر ماه مستقیماً به شما تحویل داده می شود. موارد می تواند شامل آب نبات ، شالیزارها ، گلدان ها ، لباس و لوازم جانبی و موارد دیگر باشد. با Kawaii Box می توانید برنامه ماهانه ، برنامه 6 ماهه یا برنامه 12 ماهه را انتخاب کنید.

وب سایت آن ها که توسط WordPress و WooCommerce ساخته شده است سرگرم کننده و رنگارنگ است تا بتوانید مارک های خاص و زیبا آن ها را دنبال کنید. وب سایت Kawaii Box همچنین شامل یک ربات چت فیس بوک مسنجر و همچنین بخشی برای نمایش مطالب تولید شده توسط کاربر از اینستاگرام است.

 

امیدواریم این مثال ها الهام بخش شما برای ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی  موفق خود با استفاده از WordPress و WooCommerce باشند.
اگر می خواهید دریابید که آیا وب سایت تجارت الکترونیک مورد علاقه شما از WordPress و WooCommerce استفاده می کند ، از ابزار رایگان CheckI Site WordPress  و IsItWP استفاده کنید.

علی احمدی

از سال 97 در حوزه seo به صورت تخصصی فعالیت میکنم و در 5 سایت با الکسای زیر هزار به عنوان مشاور و یا به صورت مستقیم فعالیت داشتم. عاشق دردسرای seo هستم اگه به مشکلی بر خوردین خوشحال میشم کمکتون کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *