وردپرس

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس برای وب سایت خود هستید؟ افزونه های فشرده سازی تصویر به شما امکان می دهد برای سرعت و کارایی بهتر تصاویر را به راحتی در وردپرس بهینه کنید. در این مقاله بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر را برای وردپرس مقایسه کرده ایم.

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

چه زمانی به افزونه فشرده سازی تصویر در وب سایت خود نیاز دارید؟

حجم تصاویر در مقایسه با متن بسیار بزرگتر است، به این معنی که بارگذاری آنها بیشتر طول می کشد و می توانند وب سایت شما را کند کنند.

با این حال تصاویر محتوای شما را جذاب تر و تعاملی تر می کنند و بدونه تصویر سایت زیبایی نخواهید داشت.

برای بهبود سرعت وب سایت وردپرس ، باید تصاویر خود را برای وب بهینه کنید. بهترین روش برای این کار  استفاده از Photoshop یا دیگر نرم افزار های ویرایش تصویر قبل از آپلود تصویر در وردپرس است. این امر کنترل بیشتری در کیفیت و حجم تصاویر موجود در وب سایت خود به شما می دهد.

با این حال ، کار کردن با نرم افزاری مانند فتوشاپ برای اکثر کاربران راحت نیست. و همچنین بهینه سازی تک تک عکس ها ، کاری سخت و زمان بر است.

خوشبختانه ، چندین افزونه فشرده سازی تصویر برای وب سایت های وردپرس وجود دارد که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. این افزونه ها با فشرده سازی خودکار و استفاده از نسخه کوچک تر تصاویر در وب سایت خود ، تصاویر شما را بهینه می کنند.

بیایید به بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر وردپرس ، و چگونگی عملکرد آن ها از نظر بهینه سازی حجم و کیفیت تصویر نگاهی بیاندازیم.

1. reSmush.it

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

reSmush.it بهترین افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس است.
این امکان را به شما می دهد تا به طور خودکار تصاویر را در هنگام بارگذاری فشرده کنید و همچنین گزینه بهینه سازی برای تمام تصاویر قدیمی تر را فقط با چند کلیک در اختیار شما قرار داده است.

نکته منفی این است که سطح فشرده سازی متفاوتی برای تصاویر ندارد. همچنین بهینه سازی تصاویر با اندازه کمتر از 5 مگابایت را در بر می گیرد. در صورت نیاز به اضافه کردن تصویر در اندازه کامل ، می توانید تصاویر را جداگانه فشرده سازی کنید.

2. EWWW Image Optimizer

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

EWWW Image Optimizer افزونه ایی عالی برای فشرده سازی تصویر در وردپرس است. استفاده از آن بسیار آسان است و می تواند به طور خودکار تصاویری را که بارگذاری می کنید بهینه کند. همچنین می توانید تصاویر قبلاً بارگذاری شده خود را به صورت عمده فشرده و بهینه کنید.

این افزونه تمام فشرده سازی ها را در سرورهای شخصی شما انجام می دهد ،به این  معنی که شما برای دریافت یک کلید API نیازی به ثبت نام در هیچ حساب کاربری ندارید. همچنین می تواند تصاویر تولید شده توسط سایر افزونه های WordPress را بهینه کرده و در خارج از پوشه های رسانه شما ذخیره کند. با این افزونه نیازی به استفاده از حساب کاربری خاصی ندارید ، اما می توانید برای دریافت ویژگی های اضافی ، در API آن ها ثبت نام کنید.

3. Compress JPEG & PNG images

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

افزونه Compress JPEG & PNG توسط تیم TinyPNG ایجاد شده است و برای استفاده از افزونه باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.
شما هر ماه می توانید 100 تصویر را با اکانت رابگان این افزونه بهینه کنید. این افزونه می تواند به طور خودکار تصاویر را هنگام بارگذاری فشرده سازی کند ، همچنین  می توانید تصاویر قدیمی تر را نیز بهینه کنید.

تنظیمات این افزونه به شما امکان می دهد سایز تصویر را برای بهینه سازی انتخاب کنید. علاوه بر این ، می توانید برای بارگذاری های اصلی خود حداکثر اندازه تصویر را نیز تعیین کنید. تصاویر بزرگتر از اندازه تعیین شده توسط شما به صورت خودکار توسط افزونه تغییر اندازه می دهند.

4. ShortPixel Image Optimizer

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

ShortPixel Image Optimizer یکی دیگر از افزونه های مفید برای فشرده سازی تصویر وردپرس است.
این افزونه از شما می خواهد که با  آدرس ایمیل خود ، یک کلید API تهیه کنید. حساب اصلی رایگان این افزونه به شما امکان می دهد ماهانه 100 تصویر را فشرده سازی کنید ، و برای افزایش تعداد تصاویری که می خواهید بیهنه سازی کنید باید افزونه خود را به نسخه پرمیوم ارتقا دهید.

فشرده سازی تصاویر به محض فعال سازی افزونه شروع می شود و تصاویر اصلی شما را در یک پوشه جداگانه ذخیره می کند. همچنین به شما امکان می دهد تا فایل اصلی را با نسخه فشرده شده مقایسه کنید تا تفاوت کیفیت را مشاهده کنید. ShortPixel مملو از ویژگی های پیشرفته است و امکان انتخاب فرمت مقایسه را به شما می دهد.

5. WP Smush

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

WP Smush یکی دیگر از افزونه های محبوب فشرده سازی تصویر وردپرس است. این افزونه به طور خودکار تصاویر را در هنگام بارگذاری فشرده می کند و همچنین می تواند برای فشرده سازی و بهینه سازی تصویر های قدیمی تر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توانید حداکثر وضوح تصویر را تنظیم کنید ، و در هنگام فشرده سازی ، تصاویر شما به اندازه ها و حجم های معقول کاهش می یابند.

نسخه رایگان این افزونه نیازی به ایجاد حساب کاربری برای استفاده از کلید API ندارد. ایم افزونه با ویژگی های بهینه سازی انبوه به شما امکان می دهد تا حداکثر 50 تصویر را به طور همزمان بهینه کنید ، و می توانید برای فشرده سازی تصاویر بیشتر ، بهینه ساز عمده را به کار بگیرید. (طبق تجربه ما نسخه رایگان این افزونه عملکرد خوبی ندارد)

 مقایسه پلاگین های بهینه سازی تصویر وردپرس

اکنون با برترین افزونه های  فشرده سازی تصویر وردپرس آشنا شدید ، بیایید عملکرد آن ها را با هم مقابسه کنیم.

برای مقایسه ، ما فشرده سازی یک تصویر را با استفاده از هرکدام از این افزونه ها ، تست کردیم.

مقایسه فشرده سازی تصویر JPEG

برای تست  از تصویر JPEG زیر استفاده کردیم ، اندازه آن 118 کیلوبایت است.

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

(ما تغییری در هیچ یک از تنظیمات افزونه ها اعمال نکرده اییم و فشرده سازی را با تنظیمات اصلی و پیش فرض افزونه ها تست کرده اییم)

نتایج آزمایش افزونه ها:

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

مقابسه فشرده سازی تصویر PNG

حال یک تصویر PNG را آزمایش کنیم تا ببینیم چگونه افزونه های معرفی شده آن را بهینه می کنند.

ما از تصویر PNG زیر برای تست استفاده کرده ایم و اندازه آن 102 KB است.

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

نتایج آزمایش افزونه ها:

مقایسه 5 پلاگین برتر فشرده سازی تصویر وردپرس

کدام افزونه بهترین بهینه ساز تصویر برای وردپرس است؟

اگر به دنبال گزینه های انعطاف پذیر در افزونه فشرده سازی تصویر نیستید ، reSmush.it با ایجاد تفاوت واقعی در اندازه تصویر ، بهترین نتیجه را از نظر عملکرد به شما می دهد.

اگر دنبال یک افزونه فشرده سازی تصویر عااالی هستید ، می توانید افزونه پولی  ShortPixel را که در تست های ما واقعاً خوب عمل کرده است را امتحان کنید.

EWWW Image Optimizer یک افزونه عالی با تنظیمات انعطاف پذیر و عالی است ، اما برای دستیابی به سطح فشرده سازی به کلید API نیاز خواهید داشت.

 

امیدواریم این مقایسه از بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر وردپرس برای شما مفید واقع شود و بتوانید افزونه مطابق با نیاز خود را انتخاب کنید.

علی احمدی

از سال 97 در حوزه seo به صورت تخصصی فعالیت میکنم و در 5 سایت با الکسای زیر هزار به عنوان مشاور و یا به صورت مستقیم فعالیت داشتم. عاشق دردسرای seo هستم اگه به مشکلی بر خوردین خوشحال میشم کمکتون کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *