وردپرس

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

آیا به دنبال بهترین قالب ریسپانسیو وردپرس برای وب سایت خود هستید؟ بیشترقالب های مدرن وردپرس کاملاً ریسپانسیو نیستند. با این حال ، بسیاری قالب خوب وجود دارد که انتخاب یکی از آنها دشوار می باشد.

در این مقاله ، ما برخی از بهترین قالب های ریسپانسیو وردپرس را برای شما انتخاب کرده ایم. توجه نمایید که در این مقاله به قالب های پر استفاده و معروفی همچون فلت سام، آوادا ، انفلد و جنه اشاره نشده است و تنها قصد معرفی قالب های کمتر متداول در ایران را داریم.

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

قالب ریسپانسیو وردپرس چیست؟ چرا به آن احتیاج دارید؟

ریسپانسیو بودن یک قالب یعنی به گونه ای طراحی شده است که به طور خودکار می تواند خود را با اندازه صفحه نمایش کاربر تنظیم کند. این بدان معنی است که موضوع وردپرس شما به همان اندازه دکستاپ در تلفن های همراه ، تبلت ها و دستگاه های رومیزی بسیار عالی به نظر می رسد.

در سه ماهه آخر سال 2018 ، دستگاه های تلفن همراه 52٪ از کل ترافیک جهانی اینترنت را به خود اختصاص دادند. پس باید انتظار داشته باشید که تقریبا نیمی از کاربران شما با استفاده از دستگاه تلفن همراه به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.

اگر قالب وب سایت شما ریسپانسیو و متناسب با صفحه نمایش آن ها نیست و یا زشت و در هم ریخته به نظر می رسد  ، آنها بلافاصله وب سایت شما را ترک می کنند و ممکن است هرگز وب سایت شما را دوباره پیدا نکنند.

به همین دلیل شما باید همیشه از تم وردپرس ریسپانسیو برای همه وب سایت های خود استفاده کنید.

قالب ریسپانسیو نه تنها تجربه کاربر را بهبود می بخشد بلکه از مزیت قابل توجهی در SEO نیز برخوردار است. موتورهای جستجو مانند Google وب سایتهای سازگار با موبایل را در جستجوی تلفن همراه بالاتر نمایش  می دهند که باعث ایجاد ترافیک بیشتر برای سایت شما می شود.

با گفتن این مطلب ، اجازه دهید نگاهی به 15 تا  از بهترین تم های ریسپانسیو وردپرس در سال 2020 بیندازیم.

1. Divi

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

Divi یک تم و سازنده صفحه وردپرس است که با بیش از 20 طرح و قالب مختلف برای انواع مختلف وب سایت ارائه شده است.
شما می توانید طرح های Divi خود را ایجاد و ذخیره کنید. همچنین می توانید یک طرح از یک نصب Divi را برای وب سایت دیگری صادر کنید. دیوی همچنین دارای عناصر زیادی است که می توانید در هر مکانی drag and drop کنید.

2. Hestia

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

Hestia یک تم ریسپانسیو  رایگان وردپرس با ویژگی های قدرتمند است. این قالب با قایلبت تنظیم آسان موضوع با کمک افزونه همراه است که مطالب ، خدمات و بخش های صفحه اصلی را به وب سایت شما اضافه می کند.

این تم آماده است تا از افزونه های سازنده صفحه رایگان استفاده کند و WooCommerce را پشتیبانی می کند.

3. Astra

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

Astra یک قالب چند منظوره محبوب است که می توانید برای ساختن وب سایت ها و وبلاگ ها استفاده شود و از همه نظر بسیار عالی به نظر می رسد و با بهترین استانداردهای کد نویسی ساخته شده است.

علاوه بر این که یک قالب ریسپانسیو است ، Astra گزینه های پیشرفته ای مانند ماژول Header Mobile ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نقاط ضعف هدر را تنظیم کنید ، آرم های مختلف ، سبک های منو ، رنگ ها و غیره را برای دستگاه های تلفن همراه تنظیم کنید. همه این موارد آسان و کاربر پسند است زیرا Astra تمام گزینه های خود را در داخل سفارشی سازی می کند و به شما امکان می دهد بدون نیاز به استفاده از کد این کار ها  را انجام دهید.

بنابراین اگر دنبال یک قالب غنی از ویژگی ها ، پایدار و با عملکرد بالا هستید که  باعث شود وب سایت شما  در تمام جنبه عالی به نظر برسد ، Astra همه این موارد را در کنار انعطاف پذیری و سهولت در استفاده در دسترس شما قرار می دهد.

4. OceanWP

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

OceanWP یک قالب ریسپانسیو  قدرتمند وردپرس با مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر است. به طرزی طراحی شده است که برای هر نوع وب سایت می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، بنابراین برای وب سایت های تجاری ، فروشگاهی و حتی برای وبلاگ های مورد استفاده قرار می گیرد. این قالب تا به این لحظه که این مقاله نوشته می شود 2,661,404 بار دانلود شده است.

این قالب دارای یک طرح عالی است که می توانید به راحتی با ابزارک ها ، قالب صفحه ها و سایر تنظیمات موضوع سفارشی سازی کنید. شما می توانید از بین چندین طرح چیدمان طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و همچنین پشتیبانی کامل WooCommerce را دارد.

5. Tusant

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

Tusant یک تم وردپرس ریسپانسیو است که به طور ویژه برای سایت هایی با مضمون، موسیقی و وب سایت های ویدیویی ساخته شده است. این قالب ورودی های بلاگ ، لیست پخش صوتی و…  را به زیبایی نمایش  می دهد.

این قالب شامل چندین طرح برای نمایش وب سایت شما در شبکه ها اجتماعی و نمایش لیست است. تنظیمات گسترده ای برای شخصی سازی  دارد که به شما امکان تغییر رنگ تم را می دهد. همچنین از افزونه های سازنده صفحه پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد صفحات فرود را با ابزار ساده drag and drop ایجاد کنید.

6. Ultra

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

Ultra یک قالب چند منظوره و قدرتمند وردپرس  با یک سازنده صفحه  drag and drop است. این تم با ده ها طرح داخلی ، چیدمان ها و قالب های داخلی ساخته شده است که می توانید از آنها به عنوان نقطه شروع برای ساخت وب سایت شخصی خود استفاده کنید.

Ultra مملو از امکاناتی مانند ، انیمیشن ها ، پیشخوان ها ، گوگل مپ ، اسلایدر و… است.

در این قالب فقط با یک کلیک ، می توانید تنظیمات نسخه ی نمایشی را که شامل تنظیمات موضوع ، محتوا ، منوها ، ابزارک ها و غیره است ، دقیقاً مانند نسخه های نمایشی قالب وارد کنید.

7. Authority Pro

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

Authority Pro یک قالب قدرتمند وردپرس است که به طور اختصاصی برای تأثیرگذاری در نمایش تخصص خود و کشف فرصت های جدید ساخته شده است. صفحه اصلی آن دارای یک طرح مدرن و برجسته تماس با ما برای کمک به شما در افزایش تبدیل است.

این قالب فروشگاه اینترنتی آماده است که به شما امکان می دهد دوره های آنلاین را بفروشید و یک انجمن عضویت ایجاد کنید.

سایر ویژگی های این  قابل شامل یک منوی عمودی اجتماعی ، طرح هدر انعطاف پذیر ، ابزارک های سفارشی و قالب های چند صفحه ای است. و قابلیت تنظیم آسان با استفاده از پنل گزینه های تم که به شما امکان می دهد به سرعت وب سایت خود را شخصی ازی کنید.

8. Guten Theme

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

Guten Theme یک تم وردپرس مدرن است که برای ویرایشگر جدید وردپرس ، گوتنبرگ طراحی شده است. این قالب با چند طرح داخلی برای هدر ، پاورقی و وبلاگ همراه است.  به شما امکان می دهد تا به راحتی برای پست ها و صفحات خود  چیدمان های محتوا ایجاد کنید.

دارای تنظیمات رنگ و فونت های سفارشی است. Guten Theme با مستندات قوی ، پشتیبانی WooCommerce را دارا می باشد.

9. Prime News

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

همان طور که از نام این قالب پیدا است ، Prime News یک تم ریسپانسیو وردپرس برای وب سایت های خبری و مجله است. این قالب  یک طرح مینیمالیستی عالی است که به مقالات و تصاویر خبری شما اجازه می دهد همه توجه را به خود جلب کند.

این قالب همراه با یک منوی ناوبری چسبیده در بالا و یک منوی نوار کناری قابل جمع شدن است. این تم دارای ویجت سرصفحه، خبرنامه ، محتوای برجسته و… است. دارای چندین بخش منحصر به فرد برای نمایش مطالب از منابع مختلف است. با استفاده از Live Customizer ، طرح صفحه اصلی و جزئیات همه موضوعات را  می توانید به صورت لحظه ای سفارشی سازی کنید.

 

10. Essence Pro

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

Essence Pro یک تم وردپرس با موضوع تجارت الکترونیک است که به طور خاص برای مشاغل بهداشت و سلامت و شیوه زندگی طراحی شده است. این قالب دارای یک صفحه اصلی زیبا و مدرن با یک هدر بزرگ در بالای صفحه و فراخوان برجسته است.

این قالب برای ویرایشگر  گوتنبرگ بهینه شده است که به شما امکان می دهد طرح بندی محتوای خود را بسازید که با بقیه موضوع ها سازگار است.

 

11. Allegiant

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

Allegiant یک تم رسپانسیو و زیبا وردپرس است برای وب سایت های تجاری توسعه یافته است. این قالب دارای یک طرح مدرن با تایپوگرافی بزرگ ، قسمت تماس با ما برجسته و گزینه های سفارشی سازی انعطاف پذیر است.

هر صفحه در وب سایت شما می تواند دارای یک طرح متفاوت با گزینه های تغییر آسان طرح باشد. همچنین از WooCommerce پشتیبانی می کند و طرح زیبایی برای دسته بندی محصولات و قالب های فروشگاهی بهره می برد.

12. Nozama

15 قالب ریسپانسیو برتر وردپرس در سال 2020  

nozama یک تم ریسپانسیو زیبا برای فروشگاه های اینترنتی است. این قالب یکپارچه سازی WooCommerce را برای یک فروشگاه کاملاً قابل تنظیم در اختیار شما قرار می دهد.

این قالب همچنین شامل چندین ابزارک سفارشی WooCommerce ، قالب های زیبا برای صفحات دسته بندی محصولات ، رسانه های اجتماعی و… می باشد. همچنین می توانید برای ایجاد صفحات فرود برای وب سایت خود از آن با هر افزونه سازنده صفحه محبوب استفاده کنید.

 

13. Breakthrough Pro

 

Breakthrough Pro یک تم وردپرس کاملاً ریسپانسیو برای آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی است.

این قالب تجاری آماده WooCommerce در چارچوب Genesis ساخته شده است که با کد سازی با کیفیت و عملکرد مطلوب شناخته شده است. همچنین برای ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس بهینه شده است که به شما امکان می دهد برای مقاله ها و صفحات خود طرح بندی محتوا خیره کننده ایجاد کنید.

 

14. Float

Float یک قالب ریسپانسیو وردپرس قابل تنظیم برای پیمایش اختلاف منظر و سازنده صفحه داخلی است. این قالب با ده ها طرح بندی   آماده برای  ایجاد صفحات خیره کننده همراه است.

همچنین طراحی شده با تمام ویژگی های معمول مدنظر شما از یک قالب وردپرس با کیفیت است. این ویژگی ها شامل رسانه های اجتماعی ، پس زمینه های سفارشی ، رنگ های نامحدود ، ابزارک های سفارشی و… می شود.

 

15. Spencer

Spencer یک قالب تجاری زیبا وردپرس با طراحی کاملاً ریسپانسیو است. این قالب دارای یک طرح صفحه اصلی کاملاً ویجت است که به شما امکان می دهد فقط ابزارک هایی را برای تنظیم آن drag and drop کنید.

این قالب همچنین شامل چندین صفحه  ، الگوی صفحه کامل ، ابزارک های سفارشی برای رسانه های اجتماعی است. می توانید به راحتی با استفاده از customizer live این قالب راه اندازی کرد و از تمام افزونه های سازنده صفحه محبوب پشتیبانی می کند.

علی احمدی

از سال 97 در حوزه seo به صورت تخصصی فعالیت میکنم و در 5 سایت با الکسای زیر هزار به عنوان مشاور و یا به صورت مستقیم فعالیت داشتم. عاشق دردسرای seo هستم اگه به مشکلی بر خوردین خوشحال میشم کمکتون کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *